Poslední akce

Více ...

Jizerskohorské vodácké posvícení 27.04.2012 - 01.05.2012

Řeka: Mumlava, Safírák, Kamenice, Labe, Černá Desná

Tento zájezd by se dal nazvat ,, Jak kdo, jak co´´.

Pátek 27.4.

Již celý týden jsme všichi nervózně sledovali stavy řek a ze stránek www.pla.cz se jen kouřilo, jak byly přetížené nadrženými vodáky. Ne každému se v Pátek poštěstilo vzít kramli z háku a tak ve složení Já, Dan, Pavlík, Mudra, Šedivka, nasedáme v Harrachově na Mumlavku. Je cca půl šesté večer, sluníčko a teploměr ukazuje neuvěřitelných 22°C! Mumlava dává cca 17,5 kyblíčků, paráda. Voda má sílu a hned první jez je na hraně sjízdnosti. Jen Dan a Mudra ho jedou, ostatní nasedáme pod ním. Hezky to peláší, ale za jedním balvanem ve válci bydlí Mudra, kterého všichni jentak tak objíždíme. Zastavujeme a koukáme jak Mudra bojuje. Válec ho pouští, eskymuje a parkuje u břehu. Ale šutry ho nakopaly jako řepu a tak přestože ještě zkouší jet kousek, pak to vzdává a jízdu končí kousek pod můstkem v Harrachově a jde pro auto. Ostatní pokračujeme, těméř všechny jezy obnášíme s respektem. Máme pocit, že vody je více a přibývá nám pod zadkem. Podkovu šidíme vlevo po desce, válečky pod ním také, hlavně ten druhý. Stmívá se, těsně nad jezem koukáme, že plave loď. Uvízla pod stromem, patří Čívovi, vytáhnout nejde, tak jsem jí cvaknul na házečku a vytáhnou si ji ráno. Končíme nad jezem, je pozdě, šero a máme toho dost. Vodočet dává skoro 21 kubíků. Valíme dom.

Sobota 28.4.

Vstáváme velmi brzy, sraz na benzínce v Příšovicích a razíme směr Jizerky, stejně jako desítky dalších. Na parkovišti na Mýtě čekáme až Dan přiveze Starého Sumce Máru. Mezitím si Slávoš a Šedivka domluvili se Snížákem Kamienou a tak se dělíme na dvě skupiny. Já, Mára, Dan a Radovan šupajdíme na Safírák. Má něco přes 2 kubíky a počasí je luxusní. Cestu si užíváme, občas zastavujeme a prohlížíme. Radovan si na třetím skoku vyrobí krysu. Pak až na soutok pohoda, jen vody by to sneslo více,ale postupně přibývá. Jizera je krásná a milosrdná, odpouští chyby. Radovana zajímá jak to vypadá u dna a často nahlíží rybám do obýváku. Dan si dává Cutisin, končíme na Mýtě. Slávoš s Šedivkou si dali 2x Mumlavku, Kamienou (Šedivka dává krysu) a na závěr Safírák za 6m3. Sobotu končíme u Máry v Rokytnici grilováním a přespáním.

Neděle 29.4.

Sraz na Mýtě, jedeme se kouknout na Mumlavu do Harrachova, vody hodně a tak se jede k klasik part od mostu. Jede Pája, Mára, Slávoš, Dan, Radovan. Podkova se šidí vlevo, všichni na vlnách poskakují a tančí. U pily Radovan končí. Na Mýtě nasedá Zmáťa, Kozáč, Martin. Ostrov hrůzy jedou vlevo, končí se ve Vilémově. Následuje přesun na Kamenici od Josefova Dolu. Po cestě řešíme kolik je vody, není ji moc, ale teče. Než dojedeme na nasedací místo zavřeli kohoutky a tak jdeme na oběd. Slávoš nás ukecal na prohlídku Jedlové, s lodí jako jediný podnikne prohlídku. Řeší, prohlíží, ale nakonec snáší k autu a jedeme dom.

Úterý 1.5.

Skupinka se drolí, Dan, Lucka, Slávoš jedou na Kamenici z Plavů. Já, Pája, Mára, Radovan míříme na Labe. Celou noc dávalo 25 škopíčků, ale v 8 ráno to típli na necelých 15. I tak jedeme pod hráz a nasedáme. Sluníčko, průzračná voda. Dáváme Labskou, Radovan ukazuje turistům jak vypadá dno. Za chvíli jsme ve Vrchlabské, milosrdná dáma přehlíží naše chyby a pouští nás na oběd. Po obědě jedeme na Černou Desnou kde se setkáváme s Danem, Slávošem a Luckou. Kluci dávají co se dá, skoky, slajdy. Nasedáme pod slajdama a aspoň kousek sjíždíme. Za chvilku je konec, nakládáme, balíme a frrr dom.

Zazvonil zvonec a vodáckého posvícení je konec.

Jirka

[Tento obrázek uvidíte ještě 33 minut a znovu za 11 dní a 2 hodin.] Paddler : Mudra / Photo : Jirka / Location : Rizzanese, Korsika, 2011 /
| úvod | něco o nás | užitečné odkazy | diskuse | co bylo | co bude | | nepřihlášen | přihlásit se